Suite à quelque recherche chez moi et quelque bidouillage j'ai réussi à éxtraire les vidéos françaises du jeux et à les convertir!
Donc voila le lien:http://www.mediafire.com/?d0w3xcttd5ia9eo
Hello everybody. I get French video of warzone 2100 if you could rearranged in download, I'd be grateful.
En cas de problème contacter moi/In case of problems contact me.
French video/vidéo française
-
Staff
- Global Moderator

Re: French video/vidéo française
How did you convert these, and do you have any credits that we can look at for this version ?
Sorry, this account has been deactivated.
Please post issues in Website feedback instead, only Moderators can read things there.
Please post issues in Website feedback instead, only Moderators can read things there.
-
Dahadeus
- New user
I have converted the original version so its credit there.
-
vexed
- Inactive

No, we need to know the actual credits from this version, a screenshot of the box / manual or whatever else you may have.
This is so we can verify the license will fit in with what we are allowed to distribute.
This is so we can verify the license will fit in with what we are allowed to distribute.
/facepalm ...Grinch stole Warzone

contra principia negantem non est disputandum
Super busy, don't expect a timely reply back.
Super busy, don't expect a timely reply back.
-
Plopop
- New user
Dahadeus,
Le lien que tu as posté contient-ils les séquences en français ou bien faut-il faire une manip.
Car j'ai téléchargé le contenu du lien et placé celui-ci dans : C:\Users\<username>\Documents\Warzone 2100 <version>\ mais ça ne marche pas.
Tandis que les séquences en anglais fonctionnent, mais je tiens à voir et revivre ces séquences en français.
Peux-tu m'aider ?
Merci
Le lien que tu as posté contient-ils les séquences en français ou bien faut-il faire une manip.
Car j'ai téléchargé le contenu du lien et placé celui-ci dans : C:\Users\<username>\Documents\Warzone 2100 <version>\ mais ça ne marche pas.
Tandis que les séquences en anglais fonctionnent, mais je tiens à voir et revivre ces séquences en français.
Peux-tu m'aider ?
Merci